Tjingelingsan!

Hallu, hejsan svejsan!

HÄNDER!!??
Börjat få den där energi som jag alltid får på kvällarna..
Kan jag inte få det på dagarna istället???

Var på besök hos fam Nilsson/andersson idag och fikade :)
Lånade böcker utav herrn i huset!
Soldat i Waffen-SS, SS ondskans mäktiga redskap & Adolf hitler!

Ska snart gå ut med hunden, lägga mig i ett bad och sen slänga mig i sängen
och läsa lite granna :) Har lite beslutsångest .. Vet inte vilken jag ska börja med .. Hmm..

Imorgon skall julstöket ner! ÄNTLIGEN!! Nej, känns lite trist  ..
Men nu kan man ju börja räkna ner dagarna till Påsk!! :)
Som för övrigt bara är 107 dagar kvar till Påskafton ;) haha
Och i år kommer jag få hem PÅSKPYSSEL SOM MIN DOTTER GJORT!! WOHOOOO!!!
Ser fram emot det som FAEN!!

(mitt ofärdiga påskfönster förra året)

Imorgon ska vi som sagt mest städa ut julen.. Och ringa några roliga samtal..
Bland annat BVC & Tandläkaren till leah .. WOHO ^^

Nej, vovven ligger här nedanför mig och väntar snällt.. Dags att gå ut i det
härligt härliga vädret och promenera!! Vilket påminner mig att jag måste sy hans
"överdrag" imorgon.. Hm..
Ha en fortsatt fin kväll my fliends!! hihi

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0