Today is a new day...

Händer people??
Jonny drog nyss iväg till besiktningen.. Hoppas den går igenom den här gången .. ^^

Ett stort TACK till paulson som hjälpte oss igår kväll :)
Och tack för att du alltid hjälper att terrorisera Jonny, we make a GREAT team!!

Idag så hade Jonny blivit sämre, han har åkt på min fördömda förkylning och mår inge bra..
Min är påväg ut ur kroppen MEN imorse så strulade magen på mig istället ^^ WOHO ^^

Skulle haft besök idag men fick avboka pga sjukdom :P
Ska istället ta ut den där irriterande käppen ur arslet och städa!
Har startat en maskin och snart ska jag diska..

MÅSTE bara få i mig mitt kaffe först .. INNAN jag sätter igång!
Duscha står på listan också, är skitig som få ...
Ska testa nya epilatorn ikväll så har sparat lite hår på benen .. INTE SKÖNT!
Men idag så ska den testas och så hoppas vi på att det funkar!!

NEJ, kaffe time :)
Ha en fin dag på er!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0