Är nervös..


Idag 13.45 har vi tid hos vetten... Ska kolla vad för hudproblem han har, om det är björnloka eller
skabb eller något annat.. sammtidigt bad jag dom ta blodprover på Bailey..

Är nervös.. Tänk om han är sjuk.. På riktigt.. 
Eller tänk om jag bara inbillar mig allt...

Suck... 
Dyrt kommer det bli.. Pengar vi inte har ... 
MEN ...
Det måste göras.. Är han sjuk så vill jag hitta det tidigt.. 
Hoppas det inte är Cushings sjukdom.. Eller diabetes.. 

Usch ... Håll tummarna för oss.. Det lär behövas..

Dom ska ta blodprover samt skrapa hud.. Han börjar se ut som en naken hund ... Så dags att ta reda 
på vad det är så det kan behandlas haha.. en råtta är det sista jag vill ha ^^ haha

Nej, försöka samla mig.. Så hör jag av mig...

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0