Ellu!


Leah har varit vaken nu en stund och sitter ute på balkongen o myser..
Jag ska snart göra henne sällskap :)

Kommit på vad vi kanske kan äta idag :D

Lite kyckling, pompa, tzatziki och grekisk sallad ;)



Visst låter det som en bra idé ? hihi

Skickade idag in en insändare till Huddinge tidningen och hoppas det kommer med!
NU ÄR JAG LESS PÅ DEN HÄR SKITEN VI KALLAR GÅRD!
"Gården som gud glömde"

Vi har haft ett flertal personer som insjuknat i lunginframmation nu...
MEN nu har även hundar blivit sjuka.. Magsjuka och en utav dom åkte på någon slags förgiftning!
SOM TUR ÄR klarade sig hunden!

Men ska jag inte kunna sitta på balkongen med dottern/hunden eller vistas ute på gården/gå över gården
utan att behöva tänka på att jag utsätter dom för hälsofara???? VAAA!!!

Nu är jag LESS!!!!



Hoppas verkligen insändaren kommer med!

Nej, joina dottern på ballisen och invänta hennes far :D

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0