Morning ;)


Här hemma vaknade jag INNAN min väckarklocka så jag steg upp redan vid 7.30..
Leah vaknade strax efter 9.00.. Så det blev en lugn start på morgonen för mig!
ÄLSKAR SÅDANA MORNAR!!

Kaffe, cigg, tv4 nyheterna och datorn.
Sitter o kikar efter ..... Schhhhhhhhhhh.. Säg inte till någon..
Julsaker (hihi) JAG LÄNGTAR EFTER JULEN!!!

151 dagar kvar för övrigt ;) hehe


Har redan fuskat fram min röda pläd hihi.. Hade Jonny inte tejpat igen lådorna och satt dom så högt
så hade jag plockat fram några ytte pytte små tomtar också hihi (a)

Leah sitter o glor på skönheten och odjuret..
Finns inte så mycket annat att göra just nu..
Vi ska snart göra oss klara o gå ut med jycken samt gå till affären.

Försöker hitta på något till laxen.. Står emellan Teryaki marinerad lax med spenat täcke i ugn,
lax med fetaost täcke i ugn eller... Någon annat skojsigt.. Får väl se hihi

Jag ska alldeles snart starta en maskin tvätt och göra mig i ordning.
Så är det bara att klä på Leah sedan. 

Ha en fortsatt fin regnig UNDERBAR DAG!!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0