Små regnigt men underbart!


Älskar regn på sommaren! LOVE LOVE!!!!
Även om det bara småduggar till och från.. Kunde ju ösa tycker jag ...
Jag tittar på slutet på "dog whisperer", Leah ligger i sin säng och Jonny är hemma på delad rast
och sitter vid datorn ... Social? Javisst ;)

Händer idag? 

Inte ett jota... Städa, ut en sväng med dottern till lekparken, här hemma är vi ute fastän det regnar
det är bara på med regnkläder och ut och plaska ;)

I helgen?
Ja, imorgon ska vi först storhandla och sen på dagen ut till Gålö för att klippa dottern :)

Söndag ska vi bara vara hemma och ta hand om varandra och hemmet :) MYS ;) 

Appropå storhandla... Kom på en rätt ironisk sak... en utav mina vänner sa en gång till mig innan
personen fick sitt barn : Du kan inte hålla på lämna bort Leah varje gång ni ska handla..
Och den här personen har lämnat bort sin dotter en eller två gånger och ska nu även lämna bort
över natten... 

Så varför kan inte jag lämna bort min dotter EN gång i månaden när vi storhandlar??
Ironi?? kanske det ....

Kanske var det för att personen inte själv hade barn då och inte förstod..
Men att ha ett barn i trots med sig till affären på storhandling .... ÄR INTE KUL!
Och jag väljer att ta bort det stressmomenten för mig ... är det verkligen så fel?

Anyway... Ni får ha en fortsatt bra dag och hjälpa mig att önska lite spöregn så vi blir av med den här
hemska KVAVA luften någongång!



Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Haha, kommer ihåg att jag sa det där så jag fattar vinken :P Theas farmor har suttit barnvakt två gånger, varav ena gången så skulle jag till gyn och ville inte ta me mig henne. Och anledningen till att vi lämnar bort henne nu är för att jag och Patrik behöver lite tid på tu man hand och vi kommer komma hem ganska sent på kvällen så då känns det bara onödigt att ta hem henne :) Men vi har inga problem me att ta me henne när vi storhandlar men hon är ju inte i leahs ålder än heller ..... vem vet, vi kanske också väljer att lämna bort henne när vi ska storhandla :P

2011-07-01 @ 20:23:51

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0