Tisdag och allsångsmys!


Idag har Leah och jag gjort det vanliga.. Plockat hemma och varit ute :)
Leah har cyklat vääääääldigt mycket sista tiden och vill ha den med sig överallt! 
Hon cyklar ju helt själv nu och mammas tjej är såååååå duktig :D

Idag är det ju tisdag, härliga tisdag...

Leah o jag har ju en ... Tradition ... Kanske man kan kalla det ... 
Varje onsdag är det ju en så kallad Lill lördag .. Och här hemma är det ju det också :D
Vi köper hem något gott och mumsar i oss mitt i veckan, syndar lite granna..
Inget godis, men något roligt fika :D Händer att vi bakar också till denna dag :D

Nu under sommaren har vi ändrat den dagen till tisdag ... Då det är allsång! 
Så varje tisdag i 3 veckor nu så har vi myst och sjungit :D HÄRLIGT!!!!

På lördagen tog vi ju en "semester dag"... Vi åkte ju ut till underbara Gålö!
Snacka om att ladda batterierna.. Kom hem som en helt ny människa!

Vi var där från ca 11-20.. Så jävla underbart!
Vi badade, grillade, gick till bondgården, fikade och badade en massa mer!



Vi har pratat om det ett tag nu.. Och en prioritering sen när jag fått ett fast jobb..
Är att spara o köpa plats där o ha husvagn! Jonny älskar det, Bailey älskar det, Leah älskar det
och jag AVGUDAR DET!!!

Tack underbara Diddi och hennes familj som bjöd ut oss :D UNDERBAR DAG!!!

Just nu halvligger jag i sängen o ska snart sova.. Laddat upp medd lite choklad..
Och ska glo på SYTUCD :D

Nej, dags att logga ut kanske..

Imorgon blir det samma sak som idag ...
Fast ska nog övertala Leah att cykla ner till ängarna och plocka lite nya blommor till köket,
dom som vi plockade förra veckan har blivit lite ledsna .. hihi



Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0