tung dag idag...



Idag är inte min dag.. Det gör fortfarande ont.. 
Smärtan... 

Förstår inte hur jag ska klara av att fungera som en människa idag..
Ta hand om Leah & hunden och försöka hålla humöret uppe för Leahs skull..
Vill inte att hon ska se att jag är ledsen.. Vill inte att hon ska drabbas...

Och jag är så förbannad! På mig själv som aldrig skickade mina brev till farmor..
Som inte kunde svälja MIN stolthet och träffa henne.. IDIOT!!

Och jag är hatisk mot min s.k fader... 

Igår fick jag ett samtal utav min lillasyster.. Visste att något var fel då hon var förstörd..
Farmor hade gått bort... 
Hur fick hon veta det? Genom min far som hade skickat ett SMS!!!!!! och sagt det ...

Hon lurade sen ur honom när och hur..

Hon dog den 14 maj.... Dom har redan spridit ut askan... 

Och inte ett samtal... Inte ett ljud från min far ...

Han menade på att vi ändå aldrig ses så ofta.. 

VAD FAN SPELAR DE FÖR ROLL!!!!!!!!!! 
JÄVLA IDIOT!!!! 

Jaezmine är den enda som har blivit kontaktad... Han har inte hört av sig till någon annan utav oss syskon ..


Idag är en tung dag ... Smärtan ... är obeskrivlig..
Farmor har alltid varit speciell i våra ögon.. Genom sina små sätt och gester gjorde hon våra liv 
bättre.. Hon var en speciell kvinna. En fighter.. En som man älskade oavsett vad.. 

Våran lilla farmor ...


Låt mig få gråta - det gör så ont
Be mig inte glömma - det vore att förneka
Säg aldrig att tiden läker såren - skorpan rivs lätt upp.
Be mig inte vara stark - jag har förlorat allt.
Hjälp mig att hitta meningen - jag finner ingen.
Säg inte att du förstår - om du aldrig själv drabbats.
Ord är överflödiga - räck bara ut en hand.




Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0