Angående bloggar...

Något jag finner är rätt roligt när det gäller folk som bloggar, detta inkluderar stora och små bloggar..
Är att dom skriver ut saker och ting i bloggen och sen beklagar sig för att alla lägger sig i ..

Varför???

Som bloggare vet man om att det man skriver kan ALLA som vill läsa OM man inte fixar så att man kan skriva inlägg med lösenord. ALLA har rätt till sin åsikt oavsett om den gillas eller inte utav bloggaren..

Varför skriver man då ut personliga saker om man vill hålla dom hemliga eller egentligen ??
Uppmärksamhet??

HUR SOM HELST....

Idag är Leah hemma igen och idag upptäckte vi några konstiga prickar, röda saker i olika storlekar som
Leah plötsligt hade på magen, ryggen, underlivet och nu börjar det sprida sig till ansiktet samt ben och fötter..

Här hemma HOPPAS vi på att det är vattkoppor haha.. Ju tidigare hon får det desstu lättare och lindrigare är det
för både henne och oss.. Sen att jag tvingas att vara hemma med henne minst en vecka ifall det är fallet är en annan sak... Imorgon bör vi veta vad det är för något.. Då bör dom blivit till som blåsor.. Annars blir det att åka in och se ifall det kan vara något annat .. 

Hur som helst så har jag en jätte trevlig dag, en hund som har diarré och lyckats skita 2 gånger nu i köket TROTS att jag varit ute med honom.. Han säger inte till och går istället o skiter i köket.. HÄRLIGT!!
Luktar skunk och lite till här hemma kan jag ju säga..

Nej, nu ska jag snart ringa min mor, har mat över och hon kanske skulle äta här.. 

Sen ska vi ta en promenad med jycken och sen hem för att fika :)

Ha en super duper trist och grå dag!!
Ps, säg inget till någon ... det är en hemlig ^^ ds.

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0