FREDAG :D

Äntligen fredag :) Och idag ska det mysas på HÖGSTA nivån :)
Först blir det god mat & sen myskväll med gubben! Ska se på den nya filmen med Nicolas Cage



Jag älskar ju bil filmer, och han gjorde ju ett förjävla bra jobb i Gone in 60 Seconds..
Så vi får väl se ;)

Leah är hemma idag igen, febern toppade på 39 igen på kvällen.. 
Men hon är lika pigg på att riva iaf haha
Mitt hem är inte ett hem längre.. Det är en skrottipp haha

Just nu satte hon på sina regnstövlar och jackan och knallar runt med hemma och säger GÅ UUUT!

Imorgon FÖRHOPPNINGSVIS åker vi till gålö. Jag ska köra hela vägen (om jag vågar) ..
Hoppas det är halvfint väder och uppehåll... 

Snart så ska Leah dumpas ner i sin säng o sova lite eller åtminstone vila..
Jag ska starta en maskin och kolla på dog whisperer ;) Ceasar Milan är ju bara för bra :)

Nej, hare göttans så återkommer jag lite senare när jag har liiite mer tid för att skriva :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0