Hela huvudet snurrar..

Min hjärna kan inte sluta tänka så måste få skriva av mig..

Jonny & jag har blivit riktiga klagomonster.. Vi gnäller till andra så fort vi retar oss på något, även om det bara tex kan vara att någon inte diskar hemma eller råkar uttrycka sig fel.. 

Fick en kommentar härom dagen.. : Jag förstår inte varför ni inte skiljer er, ni verkar inte vilja vara gifta.

Det fick mig verkligen att tänka till.. Varför gifte vi oss egentligen.. Alla vet ju att det främst var för att jag ville byta efternamn.. haha, skämt å sido..
Vi älskar varandra, har barn tillsammans och planerar inte att lämna varandra någongång snart, så why not?

Varför skulle inte vi få gifta oss? Vi älskar varandra, vi finns där för varandra när det verkligen gäller..
Visst vi gnäller, men vi har varit tillsammans i 3 år, snart gifta i 1 år..
Och förhållanden är inte felfria, människor är inte felfria..
Även om Jonny skulle diska hemma(vilket händer då och då) så skulle jag hitta något annat att gnälla över..
Samma sak för Jonny.. 

Vi är lessa på tillvaron just nu och behöver semester, något nytt.. Miljöbyte! 
Alla människor, även vi har upp och ner gångar.. Det är så det funkar..
Jag älskar min familj och mitt liv även om det inte är felfritt..

Jag fick ett jobb, men nu besvarar inte chefen mina samtal.. Lyllo mig ^^ 
Leah är sjuk hela tiden till och från... Det tillhör.. 

Jag sitter alltid och dagdrömmer om en bättre framtid men det är för att jag älskar att planera och se min familj framför mig i min framtid.. Jag vill inte bo i en lgh i hela mitt liv, jag vill ge mig familj en chans till att bo i hus med stor tomt, jag vill ha fler hundar, körkort, ett välbetalt jobb..
MEN VEM VILL INTE DET!!
varför skulle jag inte få kunna drömma.. 

Nej, nu byter vi samtalsämne..
Leah mår mycket bättre nu iaf, hon har varit frisk och går på dagis igen och fy FAEN va skönt det är.. hihi
Ta det inte fel, jag älskar min dotter, men hon behöver mer stimulation än vad jag kan ge henne.
Hon är en handfull :p 

nej, ska borsta tänderna o sen lägga mig bredvid min ÄLSKADE make och lyssna på hur han och Leah snarkar..

Bjuder på en sötnosig bild på Leah hihi :) natti <3



Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Ingens liv är felfritt, ingen lever det "perfekta" livet .... Man måste kunna tjafsa och vara osams i ett förhållande, bara då kan man uppskatta varann. Jag och Patrik skulle dock behöva tjafsa mer,känner jag =/´Har varit lite väl lugnt dom senaste månaderna .... både han och jag tar varann för givet nu och det är inte så himla roligt ^^ Vi har varit tillsammans i 5,5 år så då är det lätt att ta varann för givet osv .... Jag tycker att ni skulle försöka åka bort nån helg, se nåt nytt och bryta vardagslunket. Jag och Patrik försöker åka bort me jämna mellanrum, det är det som får oss att hålla humöret uppe då vi bara vill ge upp. Eller gör bara nåt me familjen nån helg, åk in till gamla stan och knalla eller va som helst. Varken jag eller Patrik skulle palla att sitta hemma varje helg, vi åker ut till skärgården bara för att komma bort,vi åker till gamla stan för att komma ut.

2011-05-25 @ 11:41:43
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0