Leah=feber... IGEN ..

Hon fick vara feber fri denna gång från i söndags till idag WOHO ^^
Strax vid 16.00 märkte jag att hon var lite små hängig, hon lade sig i våran säng med
nappen & snuttensom hon annars BARA har när hon ska sova..
sen låg hon där lagom till middagen som hon MOTVILLIGT
satte sig vid bordet för att äta.. Hon petade lite i maten ..
Men åt inget, drack inget heller..
Strax efter maten gjorde jag Leah sällis och kollade på bolibompa i sängen och då
kände jag hur smällhet hon var.. Tog tempen och mycket riktigt 38,8 och innan
hon la sig sen vid 20.00 hade hon 39,4 .. Jippie ^^

Får hoppas feber försvunnit imorgon så hon åtminstone kan gå på fredagen..

Nästa vecka är ju så mkt ledig från dagis..
1 Juni är det 12 dag, 2ra är en röd dag och 3dje en kläm dag..
Så då ska hon gå halv dag på onsdagen, ledig tors-fre.. Sen är det ju helg..
På måndagen är det röd dag och på tisdagen har dom studiedag.. UNDERBART ...

Nej, ska faktiskt gå och hångla lite med min kudde, känner hur ögonen bara inte vill vara med..




Tankar eller funderingar
Postat av: rebecca

usch, va jobbigt att hon är sjuk så ofta :-( det måste va svårt för dig att hitta ett fungerande jobb som "accepterar" att du måste va hemma och vabba så mycket? Förstår att Jonny inte kan va hemma och vabba heller, annars hade ni ju kunnat göra så. Du får skaffa ett helgjobb helt enkelt :-) men är hon inte sjuk VÄLDIGT ofta? :-S jag vet att dagisbarn blir sjuka ganska ofta men har leah gått en hel vecka sen hon började? Och nej,jag är inte insatt hur mycket hon är på dagis men utifrån va du skriver så låter det som om hon är sjuk ett par dagar i veckan :-S hoppas du inte tar illa upp för det är inte meningen.

2011-05-26 @ 06:21:47

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0