Morrn Morrn


Solen skiner idag :) dock blåser det storm ute .. Men man får vara glad över det lilla man får hihi

Vad har jag gjort hitills? Jag har startat en maskin, diskat, givit Leah frukost och tagit henne till dagis :)

Händer resten utav dagen? INGENTING haha
Ska försöka få tag i vårat bolag som har hand om visättra numera.. Går INTE bra...
Ovanligt.. Försöker en sista gång också att ta kontakt med min chef, svarar hon inte under dagen så
blir det att åka förbi jobbet imorgon och se till att få mina jääääääävla papper så jag kan börja jobba någongång!

Jonny har delat idag, så han kommer hem om en halvtimma/en timma.. 
Roligt? vette fan.. Stör mina dags rutiner.. men jag slipper gå ut med jycken själv :P 

Ville bara kika in och säga HEJLO :P (från the big bang theory)
Och säga att efter jag skrivit av mig igår mår jag mycket MYCKET bättre :) 
Idag är en BRA dag :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0