Nyfiken i en strut...


Ikväll blir det film för min del efter en LÅÅÅÅÅNG dag av en pipig, gnällig, jobbig och rent ut sagt HEMSK dotter..

Ska (förhoppningsvis) se på GNOMEO AND JULIET!!
Har försökt tidigare med då har kvaliten sugit bäver rumpa men ett sista jävla försök gör jag :)
Ska springa ner till turken o köpa mig en glass och mysa :)

Efter en hård lång dag så förtjänar jag fanemig det!!!

Imorgon blir det att gå upp tidigt o ringa chefen för att boka in ett möte :) 
Vill ha lite respons också på hur dom alla tycker jag skött mig :)


Nej, Leah ska nu nattas o jag njuta av mitt kaffe ;)


Tankar eller funderingar
Postat av: rebecca

Haha, antar att du syftar på mig Me din rubrik? Visste inte att det va hemligt :-P

2011-05-16 @ 23:30:52

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0