Skita bör man annars dör man!



Den rubriken är till för alla er killar som tror att tjejer inte bajsar och fiser rosor.. haha..

Jag lärde mig under min graviditet att vara EXTREMT tacksam över när jag fick lägga en kabel!
Var förstoppad hela graviditeten och var överlycklig, extatisk varje gång jag kunde skita!
SÅ DE SÅ!!

Hur som helst..
Intro dagarna på jobbet gick jätte bra! Har fått en massa beröm och trivs jätte bra med dom boende!

Igår fick Leah 3 sprutor.. En i armen och två i benen.. Gud så hon skrek.. Uscha mig!
Efter var hon jätte öm och fick lite feber mot kvällen.
Nu såhär på morgonen är hon öm än, febern består, dock en väldigt svag sådan.. 

Leah är hemma idag, ville att hon skulle få en dag att återhämta sig på!

Vad ska vi göra idag då? Very good question... No idea.. 
Städa skulle behövas här hemma! Så det kanske det blir.. Dont know yet!

Nej, ska sluta skriva här, har inte så värst mkt att uppdatera om .. Hare!



Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0