71 dagar kvar...


Några tomtar tittar fram här hemma och liiiite julmusik har börjat spelats..
Julklappar har inhandlats dock bara 3 stycken. Men än dock!

Blir inte så dyra saker eller många i år eftersom jag håller på ta mitt körkort!

Idag ska jag ju egentligen ha kurs.
Men istället ska jag gå på tråkigare saker...
Det är begravning för min mormors syster Maud.

Henne är jag uppvuxen med, utav de sommrar jag som liten spenderade ute på landet så cyklade vi ofta bort till 
henne och hennes man Arne. Vi fick alltid saft och bullar eller fick springa ner och välja en varsin läsk.
LYX!!

Maud var en underbar kvinna!
Idag hålls det iaf en begravning för henne och jag och jonny kommer att delta.


Hur som helst... Just nu håller vi på bråkar med dottern som mer eller mindre bara skriker på oss numera.
Bland annat KAAAAAAAAN IIIINTEEEEEEEEEEE!! Med en väldigt gäll röst... 

Jätte kul ^^
Hon ska som vanligt till dagis idag. Efter begravningen så ska vi ut och övningsköra lite och ikväll
till middagen får vi sällskap utav Pauli och Robino.
Så vi gör den enklaste maträtten som finns... Spagetti och köttfärssås hihi

Nej dags att dricka ett ton till med kaffe!


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0