Hej hoppsan snoppsan :)


Här hemma ligger jag o fiser, blev en sen kväll idag.

Vad har man gjort idag förutom städat?
Jag har övningskört och varit iväg och gjort riskettan!
Det gick super och var jätte kul!
Det var lite småläskigt att se vad förödande det kan vara vid ett misstag i trafiken.
Barn som dör, syskon.. Familjemedlemmar.. Hemskt...

Samtidigt så var det kul.. Utav oss 16 personer som var där, var jag den enda rökaren..
Och mobbad blev jag haha..
Vi pratade om olika typer av droger.. Och då frågade han om någon rökte i rummet..
Jag var då den enda som räckte upp handen ^^ 
Då gick han närmare mig och pekade på mig och sa : DU TAR DROGER! TOBAK ÄR EN DROG!

Miffo ... haha..

Nästa fredag bokade jag in mig på min första körlektion på körskolan ..
Får se hur det går.. 



Imorgon ska det städas ordentligt hemma och övningsköra !!
Det är ju faktiskt kul att köra hihi även om man hamnar i bilkö 2 dagar i rad ^^ haha..

Nej, NU ska jag fan sova!!!! GOD NATT!!!



Tankar eller funderingar
Postat av: rebecca

Det är roligt att se att du äntligen har tagit tag i körkortet för du har typ tjatat om det sen du fyllde 18 och sen dess har det varit mycket snack men liten verkstad :-P så som sagt, det är roligt, är glad för din skull att du snart har nått ett av dina mål :-D

2011-10-20 @ 07:38:46

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0