Kursdag

Idag är det som sagt innan kurs dag.. Ska bli intressant och se vad vi tar upp idag och ifall vi blir
några fler eller inte.. Mig gör det nästan detsamma..

Annars så händer det inte mycket alls idag. 
Kursen håller ju på mellan 10-13 och när jag kommer hem så är det bara att stressa upp och hämta Leah.

Sen ska jag försöka övertala gubben att plocka lite medans jag är borta så jag inte kommer hem till
hej kom och hjälp mig. Det är bara Leahs leksaker som ska plockas upp, då jag inte orkade eller hann'
det igår innan läggdags. 

Men nu, mera kaffe och sminka sig kanske. Packa i ordning väskan ect.

Jonny får uppdraget att gå upp med Leah så tar jag jycken! Sweet deal!

Ha en fortsatt underbar regning höst dag ;)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0