Lördags morgon hos Fam. Nilsson


Och den ser ut som vilken dag som helst förutom att vi inte har dagis att gå till..

Leah vaknade runt 8, då kröp hon upp i våran säng, jag satte på bolibompa, gick upp gjorde
i ordning välling och kaffe. Gick ut tog en cigg..
Och la mig bredvid dottern och slappade en stund.

Just nu är jag och Leah dom enda vakna. Bailey ligger och snarkar bredvid sin husse i sängen. 
Ska snart ta ut honom igen på promenix. 

Leah vill också gå ut, men det gör vi sen.
Hon springer och sätter på sig sina gympadojor hela tiden då hon kommit på kruxet med hur man sätter på 
sig dom själv! Mammas sötnos!

Fredagskvällen spenderade vi framför RIO med muffins och äpplen. Leahs val av snacks igår haha

Sen myste jag till det själv i sovrummet och tittade på dödligt vapen. Häääärligt!

Idag händer det inte så värst mycket. Ska ut i skogen med fammen och sen får jag ta det som det kommer! 
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och se dra ut hunden igen :) hihi

Ha en fin solig(bläää) dag!


Tankar eller funderingar
Postat av: Katt

åh, värsta mysbilden! och din blogg e också helt galet mys. Älskar hösten <3 Vi fick en plötslig värmebörd i veckan här i Oslo, men sedan i fredags har vi haft mulet och regnigt och dimma. Älskar det <3 Hoppas allt är bra med er. Kram!

2011-10-02 @ 16:48:16
URL: http://craftykatt.blogspot.com

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0