Måndag kväll


Måndagen lider till sitt slut för alla i familjen Nilsson utom Jonny som jobbar till 00.38 suck ..

Vad har man gjort idag då? 
Slussen och sökt jobb och sen bara umgåtts med familjen :) Jonny började 16.13 idag
så vi hann att umgås ett bra tag :)

Imorgon fick jag ÄNTLIGEN träffa en (förhoppningsvis) vettig barnläkare! 
En privat läkare som kanske kan hjälpa oss!

Vi får se hur det går, dom ska kolla för asma medans vi ändå är där!

MEN...

Just nu så ligger jag i en nybäddad säng, nyduschad med en massa ljus tända och ska krypa ner
och ha lite mys för mig själv!

Dottern vägrar sova som vanligt men Bailey och jag är slut!

Nu säger jag god natt och sov så gott

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0