Ny vecka igen dårå..


Måndag igen, gud så trist haha.. Men nu är det ju bara 53 dagar kvar till jul :) WOHO!

Idag har jag inte så mycket att skriva om.. Vi gjorde inte så värst mycket till helgen, vi hade
besök på lördagen då Fam Ericsson kom över för att fira Leah :)
Hon fick en tuff Lastbil som fraktar andra bilar (vet ej vad dom heter) leah blev SUPER lycklig
och lekte resten av dagen med den :) MYCKET UPPSKATTAD!

Annars så har man sökt jobb som vanligt, spanat in årets test på overaller och inte gjort så mycket mer.
Mitt humör har varit lite si och så idag och lät det gå ut över Jonny .. Suck ... 

I brist på annat så skriver jag en liten lista som jag snott/stulit/lånat....

Vad gör du just nu?
Jag sitter på sängkanten och lyssnar på dottern som jag lagt för kvällen.
Hon har en tendens att springa upp typ 40 11 gånger så inväntar tills det blir tyst..
Just nu sitter hon och sjunger i sin mikrofon. MEN än sålänge är hon i sängen sin haha

Var tror du att du är/gör om ett år?
Har ett heltids jobb och är fortsatt lyckligt gift med min make
och har mitt körkort i handen!

Vad ångrar du i livet?
Jag brukar inte ångra mig, kan tänka tillbaka och säga till mig själv "vad hade hänt
om jag gjort det här annorlunda" Men jag ångrar absolut ingenting jag gjort!

Hur kommer du gå klädd i vinter? Min tjocka everest jacka, svarta läder stövlar,
tajta jeans och en snygg stickad kofta.

Vilka tre saker är du beroende av?
1, Min telefon(dock har jag börjat stänga av den under helger)
2, KAFFE
3, Cigg (tyvärr)

Har du någon dold talang? Hmm, nej.. Jag tror inte det .. Fast jag är rätt duktig i matlagning och
om jag får säga det själv, en förjävla bra mamma!

Vad gjorde du i helgen och vad ska du göra nästa helg?
Vi firade Leah med fammo & faffa och städade. Nästa helg så är vi barnlediga för andra kvällen
i hela Leahs liv.... På lördagen ska vi ha Taco kväll med ett annat par och spela spel :)

Vad har du på dig just nu? ...
Varma sockor, en stor T-shirt med Nasse på och grå lång kallingar ;)

Bästa skönhetsknep?
Ställ dig framför spegeln varje dag och säg till dig själv antingen " Jag är vacker" eller
" GOT DAMN I LOOK GOOD"

Vilka är dagens planer?
Dagen är slut nästan för min del, ska göra mig en kopp thé och krypa ner till sängs snart!

Vad äter du helst INTE?
Lever, bruna bönor och falukorv...

Nämn tre bloggar du besöker dagligen:
Minvardagsommamma , trollmorsbusungar och Mirkas blogg
Har du haft ett förhållande som varat längre än 5 år?
Icke sa nicke. Min make är min första och enda riktiga pojkvän.

Bästa staden/landet du besökt?
Oj, den var ju faktiskt svår.. Men måste säga Värmland.. Även om det inte är en stad eller ett land i sig.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ja ... You tell me ;) haha, liknar ingen annan :) Finns bara en som mig ju!

Tror du på Gud?
Jag tror på en högre makt.

Vad är din största rädsla?
Att alla i min närhet ska lämna mig.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Oj haha.. Vad har jag INTE provat haha.. Får nog återkomma haha

Vilka är dina favorit namn?
Liselotte, Elise, William, Oliwer... Kan inte komma på fler just nu .. LEAH är ju en självklarhet ;)
Och  jag gillar mitt eget namn också :) Madeleine.... Klingar så fint ;)

Hur/var vill du bo i framtiden?
I en gammalt torp i skogen uppe i Värmland! Ett rött hus med vita knutar precis intill skog och sjö!
Dock ska det vara högst 30 min från närmaste centrum.


Jaha så var den slut.. Och nu är jag slut.. Har avbrutit minst 5 gånger för att lyfta in dottern i sängen igen ^^
Och fler blir det! God natt på er och Sov så gott


Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Har du också en dotter som har svårt att varva ner för natten? Visst är det roligt? :-P Thea ska göra allt förutom att sova, hon ställer sig upp i sängen, hon leker me sina filtar, hon gråter och är bara förbannad, tar väl 1-1,5 timme att lägga henne nu för tiden. Men men, that's life :-)



Hoppas allt är bra me er annars? Träffade för övrigt din make nere i affären i visättra förra veckan :-)

2011-11-01 @ 06:25:19

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0