Nyheter om Leah


Barnläkaren var super och hon konstaterade utan några tvivel att Leah har Astma!
KUL!!!
Skönt ändå att äntligen få veta vad det är för fel på henne efter ett halvårs av tjatande på läkare ^^

Så nu går mitt hjärta dagligen på astma medicin! 2 ggr per dag med ventoline och 2 ggr per dag med Flutide..



Detta är hennes astma schema.. Dock bara halva.. Detta ska hon ha som frisk.
Sen ska hon ha likadant fast 4 ggr per dag per medicin om hon är sjuk vilket hon är nu ^^ 
UNDERBARA FANTASTISKA BARN som blir slö utav medicinen.
Hon är som en normal unge!! Inte den vilde jag älskar att känna... 
Det är rätt skönt att hon inte är på högvarv som hon annars är .. 
Fast fortsätter det så kommer jag ju sakna min lilla busunge, som visserligen inte är så liten längre.

Jag lagade hemmagjord pyttipanna idag och min dotter tittade på maten, smakade och sa:
" Mamma, inte god! " ... Härlig dotter ^^ haha

Nej, nu ska vi fortsätta mysa lite granna!

Tankar eller funderingar
Postat av: Rebecca

Usch då :( stackars lilla leah. Är det typ medfödd astma (om man kan få det) eller beror det på nåt annat?

2011-10-27 @ 13:24:43
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/
Postat av: Annica, 6 barns Mamma

Åh va skönt att ni fått svar!

Rasmus har oxå astma så jag vet hur det e...



Kramisar!!!

2011-10-28 @ 05:22:17
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0