Puffa lite för Annica!


I snart 3 år har jag följt den här fantastiska kvinnans blogg.
Det började under graviditeten med Leah, jag letade efter roliga mamma bloggar att följa och så plötsligt
dök denna tjej/kvinna upp! Hon hade BF straxt innan mig och verkade hel härlig.
Så jag följde henne genom hela graviditeten och har läst sen dess.

2010 strax efter hon fått barn gick hon igenom en gastric bypass och sen dess har hon kämpat.
Under tiden hon återhämtade sig och rasade i vikt blev hon gravid igen och har ändå lyckats 
bibehålla fokusen! STARKT JOBBAT!

Idag har hon gått ner från 120 kg till 77kg sen den operationen och därför ville jag puffa lite för henne!

Läs denna fantastiskt levnadsglada människas blogg

Att vara mamma till en huligan är inte lätt(tro mig) men denna kvinna har 6 stycken!

HEJA ANNICA!




Tankar eller funderingar
Postat av: Annica 6 barns mamma

åhhhh gumman då, nu blir jag rörd=)



Tack!!!!



kram

2011-10-18 @ 12:17:24
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Gulligt skrivet om Annica! Jag håller med!

2011-10-18 @ 17:29:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0