seeeeg


Känner mig lika seg som min dotter ser ut..
Hon har fått den starkare medicinen nu .. Hon och hennes jävla krupp :(
Så hemskt att se henne börja kipa efter andan ..
Ventolinet gjorde inte det d skulle så hon fick den starkare istället och det har börjat släppa nu!!

Annars då? 
Här hemma inväntar jag kycklingen och har pluggat, nej, försökt att plugga teori men det tyckte ju 
inte Leah att jag skulle göra så att ... Det blev inte mycket sånt när hon klättrar och skriker .. Suck ..
Får plugga när hon sover ikväll tror jag!

Annars så ska jag alldeles snart gå ut, måste ner till affären och köpa snask.. Och sås till kycklingen..

Nej, måste ju gå nu innan jag somnar Zzzzzzzz...

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0