Söndag morgon


Och här hemma är alla vakna och har varit det ett tag nu.. Dock tog Leah sovmorgon och vaknade inte
först kvart över NIO ^^ KORS I TAKET!! Annars är hon den som kliver upp 7.30 varje morgon, 
vardag eller ej .. Så det var skönt!
Jonny är ute med jycken och jag sitter i sängen och njuter av kaffet, fortfarande iklädd i bara morgonrocken!

Sitter och kikar runt på Julklappar på nätet .. 

Tittade igenom bloggar igår och insåg då att första snön förra året föll den 22dra Oktober..
Så tittar man ut nu ?? Va fan hände? VART FAN ÄR MIN SNÖÖÖ! haha

Äsch, ska nog kanske vara glad då vi inte hittat overallen som vi vill ha än till Leah.
Vi ska åka och spana lite i kungens idag, jag ska köra såklart! 

Igår var vi en kort stund på Bilträff, fick sällis av Jaze så hon och jag gick över och köpte godis
på kvantum haha NAISE :D 

Leah blir för övrigt inte friskare, skit :(
Hennes krupp vägrar släppa och nu nästan "kramp" hostar hon :( 
Blir nog den starka medicinen innan läggdags sen.. 

Febern är borta om inte så är den väldigt låg..
Och hon har inte spytt något mer sen igår .. 

Däremot så är hon röd runt ena ögat, så hoppas det är från sminkningen igår och inte ögoninflammation :(
Sminkning? Undrar ni... Ja, Leah ska ju alltid sminka sig när mamma sminkar sig ..
Hon brukar få lite "genomskinlig" ögonskugga och lite "puder" .. Brukar låtsats att hon får det men hon
märker inge skillnad och tycker det bara är kul..

Men igår fick hon en gammal ögonskugga jag hittade bland mitt smink, så plockade jag fram min bords spegel
och så sminkade hon loss!



Det blev finare sen haha

Nej, nu ska jag dricka mer kaffe och ringa min lillasyster ;) 


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0