Åska och blixtrar


Blev man väckt utav imorse!
Bailey flög upp stackarn! 
Kan inte vara kul att vara så rädd för åska när man är hund!
Jag är visserligen normalt sätt livrädd men för Leah och Baileys skull vill jag inte att dom ska se det
så har faktiskt lyckats lägga min rädsla åt sidan :) Duktiga mig :) 

Bailey fisen hoppade upp mellan mig och husse och lade sig med nosen under mitt täcke!
Skulle nog ha fisit, då kanske han hade somnat om haha!

Idag tänkte jag ta en sväng med Leah och syster till skogen och ha pick nick, men har inga 
sitt underlägg så den idén sket sig nu dårå.. Finns fler dagar :) 

Snart ska jag ev ut i skogen med Bailey men lättar inte regnet blir det nog bara en sväng runt om
husknuten eftersom han hatar regnet! Att bli blött är inte en hit, inte ens om tassarna! 
Brukar få släpa ut honom genom porten!

Sen ska jag även testa ett nytt matrecept idag :) 
Tacoslasagne :) Lät ju super gott! 

Hittade det hos Mirka :) 

Men nu ska jag dricka lite mer kaffe och göra mig redo för regnet, ska även ge dottern lite frulle :) 

BTW så är det nu bara 142 dagar kvar till Julafton nu :) Och jag är inte den enda som längtar!


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0