Att lämna Leah

Känns så fruktansvärt jobbigt så ni anar inte!

Imorgon kommer jag dessutom inte ha mycket tid till att säga hej då :( 

Idag håller jag på tvättar, plockar och gör i ordning så att det är fint och rent när jag åker imorgon!
Leah och jag ska gotta oss i en chokladkaka med grädde..
Mamma & dotter mys ! Missar ju fredagsmyset imorgon!

Imorgon hinner jag äta frullen med Leah men sen ska jag till slussen på frukost möte
mellan 9.30-11.00 och sen blir det att stressa hem, gå ut med båda doggsen,
förbereda det sista och sen fika en snabbis, busa med Leah ..
senast 13.00 bör vi vara ute på vägen!

Missar också visättradagen! Missar att se Leahs ansikte lysa upp när hon åker karusell eller
rider på ponnyn! PLUS att jag missar hennes första ansiktsmålning! KILL ME!!

Men har planerat denna resa länge och jag måste åka. För min egen skull..
Måste våga släppa taget ... 
Även om det kommer bli tungt och jag kommer gråta som en liten barnrumpa ..
Suck ... 

Jag vet att det kommer gå bra! Men ... ändå ..

Nej.. Ska fixa tvätten, fixa disken och sen påbörja maten! 
Blir en blandning av rester typ .. Har massa grönsaker kvar sen vi åt tacos så 
det blir att steka upp köttfärs och blanda ner dom och käka bröd till det ..
Enkelt och snabbt!

HA det fint och önska mig lycka till på resan!!! 



Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0