Hej LJ? Och dagens Leah


Vet inte vem du är ... Men ja, har typ 3-4 färger i håret .. Har inte färgat det på snart ett år och låter 
det växa ut.. I rötterna har jag råttfärgat, sen blir det ljusbrunt, lite rött och svart/MÖRK brunt .. Haha


Anyway .. Har börjat ta bilder på Leah varje morgon och idag var ingen annorlunda dag!



Dagens Leah :) 

Försöker klä henne halv vettigt undertill då hon har en fleece one piece och sen termosar och jacka
över så kan inte klä henne för tjockt i "grunden". 

Hur som helst ..

Just nu sitter jag ENSAM hemma! (utom Bailey förstås) ... SÅ JÄVLA UNDERBART!
Mornar är annars heligt för mig .. Dom och måndag kvällar!

Men oftast jobbar ju Jonny sent och börjar därav sent och mina mornar själv försvinner..

Men idag hade han möte på morgonen och JAG ÄR ENSAM!!!

Jag städade och fixade och donade igår.. Fick fin besök av GUDFADERN! 
Leah tog det bra men jag hade förberett henne hela dagen också haha..

Idag ska det plockas allt som Leah rev ut imorse.. 
Dvs ALLA HENNS GREJER som jag gjorde ordning igår ^^ suck ..

Ska bädda rent i sängarna och göra alla vardagliga vanliga saker.. 

Men för nu säger jag som vanligt :

Tankar eller funderingar
Postat av: LJ

Nej du vet inte vem jag är =).

Jag heter Louise, och kikar in här då o då =) Vän med Cicci t.ex.



Ha det bra!

2012-02-10 @ 11:36:34

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0