Lill lördag igen :)


ÄNTLIGEN! haha.. Lill lördag är Leahs och min mys kväll!
Andra är ute och super men vi äter kakor och myser i soffan :)

Leah är inne i en trots fas igen.. Den slut fullt ut för 2 dagar sedan och ... ÄR HEMSK!
Hon ryter som ett lejon när hon inte får som hon vill, skriker, kastar sig..
Springer åt andra håller.. Härmas när man säger åt henne.. Slåss, smäller dörrar..
UNDERBARA DOTTER!!!

Hon har även kommit in i en frågefas.. Konstant hörs: Mamma vad gör du? ...
Två sekunder senare : Mamma vad göör du? ....

Och igår började hon med Varför dåååå? .....
Härliga tider...

På dagis har hon tydligen blivit en klätterapa och energi knippe.. Hon är överallt och ingenstans
hela tiden.. Duracell kanin.... hahaha...

Nej, ska ringa till dagis och se om det är utgång eller innevistelse idag ..

(kolla min dotters min så ser ni hur populär jag är hos min dotter just nu)


Tankar eller funderingar
Postat av: Madeleine

GUD va hon är lik sin PAPPA!

2012-02-01 @ 08:50:14

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0