Var ett tag sen


Och jag försöker göra allt just nu för att hitta min motivation och lust till livet igen!
Just nu suger allt..

Leah kan inte vistas på dagis pga hennes astma. Hennes läkare samt andra sjuksköterskor jag talat
med rekommenderar inte att Leah ska vistas där så länge deras renovering pågår. 

Så henne har jag hemma.. Jag själv har legat riktigt dålig och känner nu att jag är påväg igen..

Medans jag låg dålig så förföll mitt hem rätt rejält. Och jag ligger efter i skolan med snart 3 veckor.

Livet är bra underbart just nu!!!

Nej, har faktiskt ingenting att uppdatera om alls.. Möjligtvis ikväll..

Har som sagt tappat min motivation till allt just nu .. så vi får väl se!

Tankar eller funderingar
Postat av: Jenna

Du fixar det! :) se bara till att inte ge upp, finns om du vill prata! <3

2012-03-05 @ 02:49:42
URL: http://ensessan.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0