Måndagen lider till sitt slut..



Och vi har INTE gjort många knop här hemma ... Nej ni, bara slappat..
Eller ja, Leah har pipit en massa.. 

Vi var ju ner till Polis stationen för att lämna nyckelt och hör och häpna så sa tanten
" då kommer hittelönen på posten sen " 

Tror ni jag blev förvånad? Jajamensan! haha!

Hur som haver..

Stötte på grann gubben och Cassia så Bailey och hon fick busa och jäklars vad dom busade!
Så jävla kul att se Bailey vara en hund.. Blir tårögd nästan varje gång.. 
LYCKA!!

Anyway.. Känner mig stressad över veckan..
Fast jag egentligen INTE behöver.

Imorgon är mamma snäll nog att köra mig och Leah till brisak för att lämna tillbaka
overallen.. Sen händer ju inte mycket mer imorgon..

Onsdag är det möte på dagis.
Torsdag är det fotografering på dagis :) 

Så banne mig om hon INTE blir frisk!!! HUA!
Och någonstans på ons-tors ska jag ha möte på slussen..

Sen ska det ju hinnas bakas till kalaset nästa helg.. 

Just nu då? 
Inte mycket .. Väntar in klockan tills jag & grannen ska gå på sista promenixen vid 21.30..
Dricker kaffe och .. ja .. Sitter här.. 
Vill göra om hemma.. Men vet inte hur.. Är less..



Ska ta och logga ut nu .. 

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0