Redan onsdag.


Vart tar tiden vägen? 

Nu börjar det märkas allt mer att hösten verkligen är här och FY FAN va underbart det är!
Älskar hösten, våren och vintern men AVSKYR sommaren.. hihi

Så jag njuuuuuter just nu!

Igår blev det lite mer än bara Brisak..
Vi åkte dit på morgonen som planerat, hämtade upp brorsan på vägen då han varit och 
hämtat ut sitt pass inför resan.
Efter det fikade vi hemma hos mamma, gick ut med doggsen och sen bar det iväg igen!

Åkte och hämtade syster och vidare till Ö&B i värmdö marknad, Brisak igen(jag gick dock
inte in) och sedan ut till Boda för att lämna brorsan!

Stannade bara en liten stund och sen åkte vi till donken då klockan var MYCKET!

Vi kom hem runt 19 och då fick Leah varva ner och sen la vi henne.
Hon var så trött att hon inte ens påpekade att vi glömde läsa go natt sagan igår haha!

Just nu sitter jag och funderar.. 
Har fått mina papper så jag kan börja praktisera WOHO!!!
Dock svarar inte den praktiken jag hade fixat så ska börja leta efter en ny..
Men tänkte att jag kanske kan vänta till november ändå ..
För i november kan jag också börja få mitt aktivitetsstöd. 

Hur som haver. 

Älskade är hemma ledig idag och Leah är frisk. Men håller henne hemma en extra dag.
Vi har möte på dagis kl 14 och just nu ska vi börja plocka lite!

Nej, kanske ska göra som jag skriver och slita mig från datorn hihi

Ha det!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0