Jaha..


Mycket tankar cirkulerar kring i mitt huvud idag.. 
Känner mig som en riktig loser idag...

Mitt liv verkar bara stå still medan alla andra går vidare in i nya kapitel i deras liv..

Jaja...


Det har varit riktigt mysigt idag.
Har spenderat hela dagen ensam med Jonny :) 
Vi var runt i kikade i affärer kom dock bara hem med en present/julklapp till pauli.

Nu är han på jobbet och Leah glor på Toy story. 
Bailey o jag ska snart ut på en snabb kiss och sen ...
Ja.. Ska väl lilla jag vika kläder och fortsätta med mitt..

Sökte nyss yttligare 3 arbeten. 

Imorgon ska jag o Jonny köra en dag ensamma igen :) 
Vi ska till Brisak, bara han och jag och det ska bli såååå skönt! 
Vi ska dra direkt efter vi lämnat Leah och rastat hundarna.

Funderade på att köra MEN det ska pissa och det bli första gången jag kör den vägen..
Det kommer vara proppat i tunneln.. Så ...
Kör nog hemvägen istället :) 

Nej.. jag skiter i det här nu.

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0