Livet fortsätter


Som vanligt..

Inget nytt att rapportera.. 
Leah har varit hemma lite till och från med Feber. 
Ingenting annat .. Bara feber.. 

Men idag gå hon gå och som hon LÄNGTAT till sitt dagis..
"Mamma, jag har saknat dagis. Och Catrin, och ellinor, och veronica..
(några av hennes fröknar)

Och så har ju min fantastiska dotter kommit in i VARFÖR stadiet i hennes liv..
Och ibland blir det krångligt..

Igår frågade hon mig varför hon hade en snippa men inte pappa..
Mitt svar var att vi blev skapade så, att pojkar har snopp och flickor har snippa.

"Varför då" ....
För att det blev så när vi skapades för jäääääätte många år sen.
"Varför då"
Jo för att det .... Bara blev så.. Det är inte mamma som bestämmer det.
"Varför inte"
För att mamma levde inte då. Mamma var inte ens en bebis då
"INTE?!?! Mamma är gammal" 

Så kan det låta här hemma numera..

Nej, dags att göra sig klara..
Leah ska till dagis, jag ska ut med grannens hund och sen ska jag stäääda!
Min syster dotter ska sova här i morgon hör och häpna, hon som är livrädd för jonny och mig.
Vi är för stränga för henne.. haha..

Skall bli intressant..

Höres!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0